ח"כ אזולאי: "הם לא רוצים הידברות אלא כאוס"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אזולאי: "הם לא רוצים הידברות אלא כאוס"

ח"כ ינון אזולאי במהדורת סוף השבוע: "עצרנו כבר לשבוע את החקיקה. ההוא שמטייל בחו"ל, איך קוראים לו? יאיר לפיד, אמר ניצחנו הם התקפלו. נו נגיד שהתקפלנו, למה לא באתם? כי אתם לא רוצים הידברות אלא כאוס. זה מה שלפיד רוצה"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר חסל בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי): "היועצת המשפטית כנראה ממשיכה בקו של הממשלה הקודמת וסוגרת את התיקים למי שהיא חפצה".

על המחאה: "אם חרדים היו מתנהגים כמוהם היינו מוצגים בתקשורת כפושעים הגדולים אבל להם מותר הכל. 75 שנה הם הרגישו שאף אחד לא יכול לגעת בפרה הקדושה שנקראת בית המשפט. הם מרגישים שמתחילים לעשות שינוי. אני מאמין שכמו כל חוק הוא לא יצא מהוועדה אותו דבר כמו שנכנס".

הוא התייחס לדרישה לעצירת החקיקה: "עצרנו כבר לשבוע את החקיקה. ההוא שמטייל בחו"ל, איך קוראים לו? יאיר לפיד, אמר ניצחנו הם התקפלו. נו נגיד שהתקפלנו, למה לא באתם? כי אתם לא רוצים הידברות אלא כאוס. זה מה שלפיד רוצה". 

"הם התפרעו אתמול, הרביצו לשוטרים וזרקו עליהם חפצים. במיוחד בשביל זה אנחנו צריכים את הרפורמה. המדינה לא שייכת לצד אחד", הוסיף אזולאי ועם זאת הדגיש כי "צריך להוריד את גובה הלהבות בשיח שלנו כחברי כנסת".

הוא סיכם: "הרפורמה צריכה להיעשות, מה שאפשר עדיף בהידברות. אפשר להגיע להבנות עם מי שמעוניין, יש קולות במחנה הממלכתי".



0 תגובות